torsdag 4. november 2010

30 roser.

På tirsdag kom mannen min hjem med 30 roser til meg! 10 røde, 10 hvite og 10 rosa.




Herlig å friske opp hjemmet med friske blomster!


På stuebordet har jeg gjort et lite forsøk på å lage litt høststemning. Nille har kommet med masse høst-greier, som jeg ikke klarte å la være å kjøpe. Når advent kommer, skal jeg bruke bladene til scrapbooking, tenkte jeg!

Idag har jeg time til psykomotorisk fysioterapeut. Det anbefales på det sterkeste! Jeg har fått så utrolig god hjelp hos henne. Jeg skal gi henne en liten oppmerksomhet før jul, som takk... Om noen har et tips til en liten gave, er det veldig velkomment :)
Nå har jeg sittet i sofaen vel og lenge, og frokosten står for tur.
Ønsker alle en fin torsdag! :)

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Nydelige roser!!!

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Du lurte på hva speilfatet fra Kremmerhuset kostet, om jeg ikke husker feil var det 149 kroner, så det er bare å løpe og kjøpe ;)

    SvarSlett
  3. Takk for svar, Camilla :) 149 var jo ingenting å si på! Lekkert julegavetips!

    SvarSlett