torsdag 11. november 2010

Dagens funn!

Jeg har en god stund fortalt min kjære at jeg ønsker meg de blå latte-koppene fra Green Gate, men idag klarte jeg ikke å holde meg lenger.. Jeg bare måtte ha et par stykker! I tillegg fant jeg hylleknekter også, til 140 kroner per stykk hos Mia's interiør i Stjørdal. De har så masse fint der! Et god jul-skilt fikk også bli med meg hjem :)
Julegavehandlingen er offisielt i gang også! God følelse :) Nå er jeg på utkikk etter hvite tre-hjerter jeg kan bruke som til-og-fra-kort. Får ta turen innom Panduro en dag, tenker jeg..

Nå sitter jeg med beina plantet på stuebordet med goood samvittighet! Alt av votter, luer, ullundertøy ogsåvidere er nøye organisert i trådhyller i boden. Hele leiligheten er nå blottet for støv, foruten gulvene. Det er mannens jobb ;) Det og roterommet hans, som han forsøvrig har brukt hele dagen på å rydde.. Sukk ;) Det blir iallefall bra til slutt!

I helgen får jeg besøk av en god venninne. Da blir det vin og en tur på byen! Husker ikke sist... Hohoi, begynner jeg å bli gammel?

Vel vel. Ha en fortreffelig torsdagskveld, kjære lesere :)
Klem, Nina

2 kommentarer:

  1. Håper vinen smakte og at byturen var kos :)

    God helg!
    Hilsen Martha

    SvarSlett
  2. Vinen var ypperlig ;)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett