lørdag 6. november 2010

Reserve-mormor.

Våknet opp til snø idag! Helt merkelig hvor lyst alt blir av et lite lag med snø.. Selv om jeg hadde bestilt snø til den 1. desember, kan jeg ikke unngå å synes at det er litt stemningsfullt.


Klær og kamera er pakket ned, og vi reiser straks til min samboers mormor. Imorgen kveld er det samling og kirkekaffe for alle som har mistet noen det siste året. Har aldri vært med på noe sånt før, men ser for meg at det kan bli koselig å dele det med henne. Hun er en fantastisk dame!!


Ser for meg at det blir noen stopp på veien, for å få til noen stemningsbilder av den første snøen :)



Har forresten funnet årets julegaveinnpakning! Gråpapir og bånd fra panduro. Enkelt og greit :)

Ønsker alle sammen en riktig god helg!
Klemmer fra Nina... <3

4 kommentarer:

  1. Det blir helt sikkert en veldig vakker sermoni.Har aldri opplevd det selv,men har hørt andre som har vært i kiken en sånn dag.
    Riktig god helg til deg også,og nyt den vakre hvite snøen.Det blir jo som du sier lyst og vakkert.

    SvarSlett
  2. det høres utrolig koselig ut. Reservemormor høres ut som en flott dame. Gaveinnpakningen var kjempefin, jeg gjorde noe liknende i fjor der jeg hang på små julekuler på båndet, veldig dekorativt. I år har jeg ikke helt bestemt meg enda, blir spennende å se, men gråpapir er alltid fint syne sjeg og man kan dekorere med så mye. klem Monica

    SvarSlett
  3. Så fine pakkene blir i den innpakningen! :-) Ha en fin søndag! Klem

    SvarSlett
  4. Hei

    så hyggelig at du vil følge min blogg..
    ha en riktig fin uke, og ikke glem å melde deg på give away fra Trude eriksmoen som jeg har på bloggen nå! ♥♥♥

    SvarSlett