onsdag 15. september 2010

Fersk interiørblogger!

Hei og velkommen inn i min hule!
Jeg har vel og lenge studert og beundret interiørbloggene som finnes, og bestemte meg at nå var det min tur.
Bor i en leilighet med min fine samboer, men drømmer om et hvitt, stort hus på landet. Har forelsket meg i den romantiske stilen, og det preges leiligheten vår mer og mer av. Om samboer liker det er jeg ikke helt sikker på, men hey, det er vel vi damer som bestemmer hvor skapet skal stå, ikke sant?! ;)

Er fryktelig glad i fotografering, og med tiden har også håndarbeid som strikking, hekling og scrapbooking også blitt mine hobbyer. Er ingen kløpper på noen av delene enda, men har store ambisjoner om å lære mer.

Jepp. Der har dere meg!
Ha en finfin kveld da, dere!

7 kommentarer:

  1. Hei og velkommen til bloggverden!! En ære å få være på lista di da:-) Gleder meg til å følge med videre!!
    klem♥

    SvarSlett
  2. Hei! Og velkommen til Bloglandia! :) Koselig at du har lagt deg til som følger inne hos meg - gleder meg til å titte innom deg igjen.

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Velkommen skal du være :)

    ALttid stas med nye fjes her inne i bloggland.

    Spennende å følge deg videre :)

    SvarSlett
  4. Selv er jeg nok ikke for interiør-blogger å regne. Da jeg allikevel snublet over din rykende ferske blogg, var det på sin plass å si hei :) Håper bloggingen kommer deg til glede - og når det gjelder det med skapet, har du selvsagt helt rett (!!!) Deilig torsdag!

    SvarSlett
  5. Så koselig at du har vært innom meg.

    Følger deg videre i bloggverdenen. Velkommen:)

    SvarSlett
  6. Velkommen skal du være!

    Alltid artig med nye fjes. Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem, Camilla.

    SvarSlett