torsdag 30. september 2010

Scrapbooking og utsikt.

Det jobbes på spreng utenfor hos oss for tiden! Slik ser det ut når jeg ser ut stuevinduene...

Ikke en særlig vakker utsikt... Men men;)

Igår var jeg helt besatt av å scrappe! Holdt på i flere timer. Lager nemlig et eget album til mannen med bilder av meg.. Håper han blir fornøyd til slutt!

Her har jeg prøvd meg både på noe heelt enkelt, og noe litt mer "rotete". Jeg synes å lage layouter med masse stæsj på er utrolig gøy! Men nå begynner samlinga mi å krympe skremmende fort...


Reiser muligens hjem til foreldrene mine ikveld, og blir der et par dager. Får prøve å få inn et par venninnebesøk, litt foto med pappa og kanskje shopping med mamma? Tiden vil vise hva jeg bestemmer meg for. Å velge er ikke min sterke side.
Uansett ønsker jeg alle en fin torsdag :)

8 kommentarer:

  1. Hei Nina:)

    Koselig innlegg:) Skjønner at det er kjedelig med så mye rot i hagen, men tenk så fint det blir når det er ferdig:)

    Sååå koselig at du lager scrapbok til mannen din! Han blir nok veldig glad:) Den så veldig stilig ut!!:) Vi elsker scrapbooking! Synes det er så koselig å drive med! Og vi elsker å få det! Fikk det i konfirmasjon av våre foreldre for over 10 år siden:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei hei Nina ! :)

    Sånn ser det ut rundt omkring her for tiden også. Mye arbeid på gang over alt i Oslo syntes jeg og er vel kanskje sånn i Trondheim også ?

    Så flink du er til å scrappe, nydelig album du lager til mannen din. ♥

    Ønsker deg en god og fin helg ! :)

    Nattaklem fra Anette

    SvarSlett
  3. Oj, i hagen skjer det ting, ja. :o) Det blir nok kosligere å se på til slutt!
    Så flink du er til å scrappe, det vil nok smelte et mannfolkhjerte! (Wups.. det rimte...) :o)

    God helg til deg og dine!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. SÅ flink du er med papir!! Og ang hvit sofa...vi har tre sønner og hvit sofa!! Går fint, trekket kan vaskes på 60 grader!! Og det er fint å legge quilter oppi feks. Men kanskej litt tungvint i småbarnsårene da..:-)
    Anette♥

    SvarSlett
  5. Så fine LO`r du lager! Flink!! Mannen din kommer til å bli så glad ;-)

    Jeg gleder meg til å følge deg videre!

    Ha en flott helg!

    Klem, Trine

    SvarSlett
  6. Hei! Så koselig at du vil være med på trekning hos meg og at du vil følge meg videre, håper du vil kose deg hos meg:-)

    Så flink du er med scrapping, jeg finner ikke helt tid til det. Det ser ut som en kjempekoselig hobby. Heldige kjæresten som får slike fin album av deg♥

    Ha en fin kveld videre:-)

    SvarSlett
  7. Hei søte deg:)

    Tusen takk for en veldig koselig hilsen:)

    Det er ganske forferdelig, men jeg er utrolig glad for at jeg har Tone! (Og selvfølgelig alle andre i familien og gode venner!) Du har kanskje lest innlegget om livet som tvillinger? Det er godt å ha noen der for deg hele tiden! Behandlingen virker som oftest, men jeg har fortsatt ikke blitt helt bra.. Lever i troen, og håper jeg blir bra snart:)

    God klem:)

    SvarSlett
  8. Hei!

    så koselig blogg du har :) Selv om utsikten ikke er så bra akkurat nå blir den vel bra siden??

    Klem Anette :)

    SvarSlett