torsdag 16. september 2010


Først og fremst; tusen takk for fin velkomst! :)



Tenkte jeg skulle vise fram tre bilder av ting og tang her hjemme. Bildene er tatt i fryktelig dårlig lys, så bare with me..


Heklede duker har jeg forelsket meg helt i, og her hjemme har jeg kun heklede duker jeg har laget selv. Bildet er et polaroid jeg tok i mai da jeg hadde besøk av fire italienske fotografer. Nå står selvfølgelig et polaroidkamera på ønskelisten min!






Her har jeg bare pyntet opp en krok der samboeren har satt en eller annen kasse/glassboks :p Det skal visstnok være til å bruke som en PC-skjerm etterhvert, noe jeg ikke er så heidundranes begeistret for! Derfor fant jeg fram en duk og satte noen saker på. Igår var jeg ute og hentet blåbærlyng. Herlig å kunne pynte opp med noe som ikke koster noe!




Hjerteboksen står på salongbordet, og brukes til oppbevaring av fjernkontroller. Synes ikke det ser så lekkert ut med alle disse trøkkertene som ligger og slenger.
Rosene fikk jeg med meg fra et bryllup vi var i på lørdag. Der var jeg også så heldig å få være fotograf!! En stor ære for meg det, i og med at jeg slettes ikke har noe utdannelse innen foto (jeg er førskolelærer..), så satt stor pris på å få prøve meg. Bruden var verdens nyyydeligste, så ikke se bort ifra at det kommer noen bilder derfra etter hvert.


Nå er det straks klart for TV-kveld for min del. Hotell Cæsar, X-faktor og Criminal Minds skal nytes med en kopp kaffe mokka!

Ha en fin kveld :)


2 kommentarer:

  1. Hei - så at du hadde lagt deg til som følger - kjempehyggelig! Velkommen hit til blogglandia - du blir nok hekta du også, ja.... Mye kos med blogg! God helg til deg - klem fra Gro!

    SvarSlett
  2. Hei, velkommen til bloglandia. Det er kjempekoselig her, håper du vil trives. Så fint du har pyntet og jeg er imponert over at du har laget alle hekledukene du har hjemme. Så flink du er.
    Håper du har en fin helg!
    Klem Elizabet

    SvarSlett