tirsdag 30. november 2010

1. advent.

Da var det tirsdag igjen, gitt!
Jøss, som tiden flyr... Og jeg høres ut som jeg nærmer meg femogsytti år gammel ;) 27 er vel ingen alder?

Første søndag i advent ble i hovedsak markert hos svigers, der jeg fikk æren av å lese dikt ;) Satt rundt bordet, og spiste kake. Herlig stemning! Og min svigermor er en interiør-ekspert! Hun har det alltid pent og rent rundt seg, hun er rett og slett mitt forbilde.
I motsetning til andre på min alder, som drømmer om suksessfulle karrierer og businessliv, så bruker jeg kveldene mine på å drømme om et liv som hennes; et liv som hjemmeværende. Det blir nok ikke å skje, da jeg også stortrives med å jobbe i barnehage, men noen drømmer må man da ha...


Det er forferdelig kaldt ute om dagen, og jeg leste i Adressa idag at kulden vil vare i 10 dager til. Ojojoj. Dette blir hardt, kjenner jeg! Men været er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Julegaver, derimot! Der er det kun meg det står på... Idag har jeg pakket inn gaven til samboeren min - hihi. Elsker å ha gaver liggende i skjul, å ha små hemmeligheter, å se hvor nysgjerrig han blir.
Ikveld skal jeg ut og spise med noen venninner. Fram til da skal jeg se om jeg får ommøblert litt i TV-reolen/skapet/hylla :p Synes det ser så rotete ut nå, og det stresser meg litt..
Ha en herlig tirsdag, dere!
Klemmer fra en iskald trønder ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar