tirsdag 23. november 2010

Boller og sofakrok.

Lenge siden jeg har litt lyd fra meg nå.
Har ikke hatt så mye å "skrive hjem om", da jeg har vært ganske nedstemt den siste tiden.
Har stort sett tilbringt dagene mine her, i sofakroken, med strikketøy. Jobber for øyeblikket med et lappeteppe i rosa, beige og hvitt. Fikk et lurt tips om å strikke remser, istedenfor en og en lapp. Kjempelurt :)

Har begynt med litt adventspynting også. Lilla bak-gardiner og hvite med snøkrystaller foran - slik som ifjor.

Har forelsket meg i lyseblått i det siste, og da vi var i Italia i Oktober, kjøpte jeg en mokka-kanne og lyseblå bånd, som nå får pryde kjøkkenbenken :)
Gjenstår fortsatt å prøve mokka-kannen... Er ikke så glad i espresso egentlig, men måtte ha noe som var ordentlig italiensk med meg hjem ;)


Nå dufter det av kanelboller i heimen! Jeg har bakt!! Det er sjelden jeg baker noe, og da jeg fikk akutt lyst til å bake igår - og oppdaget fortvilet at vi var tom for gjær, måtte jeg ta kjøkkenmaskina fatt idag istedet :)
Blir herlig å kose seg med til Grey's Anatomy ikveld...


OG!
Dette er jo en sensasjon i seg selv...
Jeg har nemlig strikket en vest! I str. 1 år vel og merke ;)
Men jeg har gjort det heeelt på egenhånd. Nullniksnada hjelp. Og det føles godt :)
Blir stas å kle på en fremtidig junior noe jeg har laget selv (annet enn sokker og luer, det har jeg massevis av allerede!).


Det er ingen hemmelighet at jeg drømmer om å bli mor. Men først må den framtidige mamma'n klare å ta vare på seg selv og sin helse; fysisk og psykisk. Jeg prøver virkelig hardt, jeg vil så inderlig bli frisk fra denne sykdommen, som opptar alt for mye av livet mitt.
Men en dag.. En dag skal jeg sitte med en liten mini-meg i armkroken og nyte livet for det det er verdt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar