torsdag 25. november 2010

Frost.

Våknet opp til -15 grader og frostrøyk idag. Se så vakkert det er i Trondheim tidlig på morgenen!


Kjørte til Stjørdal klokka 9 idag, og hadde en god time hos fysioterapeuten. Hun er virkelig noe for seg selv! Unik.

Deretter gikk jeg litt rundt i butikker, fant en gave til min kjære :)
Dagens gode gjerning ble et innkjøp av karbonader til hans mormor, hehe..


Nå skal jeg rydde litt her hjemme før jeg hiver meg på middagslagingen. Fisk på menyen!
Kjører oss en tur til farmor etterpå. Tenker å ta med noen kanelboller, siden hun tilhører generasjonen som får dårlig samvittighet over å ikke ha syv sorter klart på bordet når hun får besøk. Söt? Ja!

2 kommentarer:

  1. For et nydelig bilde! Det er flott med vinter altså ♥ Her venter vi og med julepyntingen en god stund, er bare adventspynten som kommer frem nå i helgen:)
    Slike tradisjoner har vi og, pynter juletre lille julaften, men litt nisser og pynt kommer noen dager flr det altså... syns det er så koselig med julepyntet hus i førjulstiden jeg, er jo da vi koser oss, og etter jul og nyttår 1 Januar ryker pynten his meg, da er jeg lei:)

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett