onsdag 24. november 2010

Storproduksjon?

Jøss!
Tok en titt oppi en eske jeg har stående. En eske jeg oppbevarer ferdig strikketøy i. Der fant jeg jaggu mye!
Blant annen disse to luene...
Den blå er baggy, just the way I like it :)

Hele 9 par ullsokker!

3 sjal (tok bare bilde av 2, siden det siste ikke har fått blomster på enda..)

Var en del av disse tingene jeg ikke hadde festet tråder på enda, så jeg har brukt en god stund på det. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg bare gjør meg ferdig med møkkajobben først som sist? Er jo så kjedelig med alle disse trådene!

Planen for kvelden var opprinnelig en farmor-tur, men formen min skranter og jeg har vært hjemme fra jobb idag. Sofaslækking og Medium på nett-TV. TV2 Sumo er jo gratis akkurat nå, så det passet jo ypperlig!

I leiligheten er det full kaos akkurat nå. Savner veldig å ha et stort hus, kjenner jeg.. Det hoper seg så fort opp her! Ting flyter... Noen som kjenner seg igjen?

Håper virkelig det blir lettere når vi får større plass, slik at hver ting kan få sin faste plass, og at jeg faktisk får lukket igjen skapdørene ;) Kremt... DER forsvant jaggu husmor-tittelen min rimelig raskt, tenker jeg! Pytt, pytt. Ordner seg da for snille piker!
Slenger med et bilde jeg tok på vestlandet i mai :) Gleder meg litt til våren jeg..

1 kommentar:

  1. OJ for et vakkert bilde!! dette tror jeg nesten jeg må bruke som inspirasjon en gang...... selv om jeg nesten aldri maler naturbilder :-)

    SvarSlett